Rabu, 9 Januari 2013

YM USTAZ HANAFI BIN HJ. AHMAD DAN YM TUAN HJ ISHAK ITAM ADA MENGATAKAN YG MAIDEEN TAK BOLEH JADI GURU DAN DIA KENAL GURU!!!! HARAP MAIDEEN TUNJUKKAN KAMI, SIAPA GURU SEBENAR...!!!!

23 ulasan:

  1. Dia memang tau yg dia tak boleh jadi guru dan perasan sapa yang layak jadi guru tetapi dia tak boleh terima hakikat itu sebab org yang layak itu tak famous pun dalam persatuan... Dia akan malu la kalau org tu jadi guru.... sama lah macam terjadi pada tahun 93 di mana org lama rasa Pak Ak ni tak layak jadi guru.... Maiden pun cam tu juga rasa dia yang lebih dan sanggup lawan kenyataan guru.. bahawa dia tak boleh jadi guru... dia jadi juga.... Persoalan nya sekarang kenapa ahli tak nak tau kenapa guru dulu kata Maiden tak boleh jadi guru? cuba kaji betui2 baru lah tau bahawa memang Maiden tu tak layak dan sekiranya dia jadi juga maka PSSCM terputuslah dari salasilah Pak Ak dan Ustaz Hanafi.... So toksahlah PSSCM dok kata konon sambung perjuangan dari guru2 terdahulu. BOHONG!!!

    BalasPadam

  2. 1.kalau maideen bagitau siapa guru yang sebenar (yg dia kenal) selepas pak ak.. dia akan kena kifarat di dunia dan lepas azab khianat di akhirat..

    2. kalau maideen terus ketegaq tak bagitau siapa guru yang sebenar (yg dia kenal) selepas pak ak.. dia akan kena kifarat di dunia dan kena azab khianat di akhirat..

    pilihlah antara duanya...

    BalasPadam
  3. Dengar cite nya beberapa ahli PSSCM dgn berani telah berjumpa ateng dan menanyakan perihal minyak dagu yg diamalkan oleh ateng..

    Sebaliknya ateng telah menafikan dia main minyak dagu dan mengatakan fitnah spt mana yg dia buat roadshow ke satu kelas latihan ke latihan yg lain ketika kes ini meletup pada pertengahan 90 an..

    apa yg fitnahnya??? sbb mangsa nubtaj dagu ateng ialah cik j***a yg bekerja di sebuah kilang di keramat...

    klau fitnah?? mcm mana dengan karim yg kantoi dgn bininya iaitu kak pah..

    BalasPadam
  4. saya teka nama mangsa ateng ialah jamia..

    BalasPadam
    Balasan
    1. sya teka pulak,mangsanya iaialah jumia...

      Padam
  5. dengar citer ateng jugak yg ambik lading Pak Ak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. dia nak buat apa dgn lading tu, nak panggil jin ker?

      Padam
  6. ade sape2 lagi ke yg terlibat pasalminyak dagu ni ye?

    BalasPadam
  7. kena tanya ateng dan karim.. sbb ni supplier besar..

    BalasPadam
  8. Transkrip messageantara Mr Ateng dengan Mr X.11 Januari 2013 pada 8:52 PTG

    Mr. Ateng: salam. bukankah sdr yang invite mereka2 ke dalam group IGU?

    Mr X: ya, saya invite..menjadi kesalahan ker?

    Mr. Ateng: untuk apa sdr invite saya kat group tu. apa yang awak dapat?

    Mr X: saya tak dapat apa2..sekurang-kurangnya anda dapat membersihkan nama anda. Kenapa takut berdepan dengan tuduhan?...takut itu nampak benar salahnya...

    soal saya di atas masih tidak dijawab...menjadi kesalahan ker saya invite ahli ke dalam grup tu?

    Mr. Ateng: saya nak bersih nama apa? awak tahu ke cerita sebenarnya? tak tahu jangan nak memandai2. buat fitnah kehulu kehilir. tak tahu cerita apa2 suka hati reka cerita. awak nak invite orang sesuka hati tu untuk apa? awak lalu ke, peristiwa sebenar? awak kata orang dok tuduh saya macam2. tuduhan apa? dan saya tak perlu nak jawab sebab saya tak buat apa2. orang boleh cakap apa sahaja bila dah tak suka. kalau suka boleh puji setinggi langit. bila tak suka boleh benci samapai ke dalam kubur. saya pun tak paham apa yang korang nak. kalau setakat duduk diluar rumah lepas tu nak cerita hal rumah orang tak payahlah. buatlah kerja yang berfaedah. banyak lagi kerja2 yang mendatang manfaat pada masyarakat. tabur fitnah apa yang dapat? ok lah saya pun banyak kerja yang nak dibuat. melayan orang macam awak ni sampai bila pun tak selesai. awak nak dunia ni ambillah. saya tak kisah pun. awak nak akhirta pun ambillah. saya apa kisah. biarlah sayang dengan tuhan saya. awak tak usah risau. saya nak masuk neraka ke. saya nak masuk syurga ke. itu urusan saya dengan tuhan saya. ok? Assalamualaikum

    Mr X: orang yang tak salah tak akan jawab seperti anda di atas..biasanya org yg benar akan cool saja.saya add supaya anda berpeluang mempertahankan diri...saudara ingat saya bukan ahli ka...psscm itu 'rumah' saya juga, bukan hak milik persendirian.

    Mr. Ateng: : tak payah nak putar cerita. saya tak kenal awak. dan awak pun tak kenal saya. awak buatlah kerja awak dan saya buat kerja saya. habis cerita. guru saya yang masih hidup dan nyata sekarang tetap datuk haji maideen bin kadir shah.

    Mr X: Saya tak hairan pun guru awak tu Datuk Maideen...guru kencing berdiri, anak murid pastii berlari2 kencingnya..melalui enulisan anda di atas pun sudah jelas sikap bertalam muka dan jelas sungguh kepura-puraannya..anda mungkin tak mengenali saya, tp jangan ingat tak ada org yg kenal anda...Saya tak putar cerita pun di sini, anda bertanya..saya hanya menjawab.

    Mr. Ateng: : kalau kenal jom la jumpa. kenapa nak nyorok. awak kata awak tu bernai dan betul. apa lagi. jom la. kita jumpa kita sembang. apa yang awak tak puas hati kat saya dan guru saya kita boleh cerita. terpulang pada awak nak jumpa saya kat mana. tapi yang paling sesuai apa kata kita jumpa kat golok ke atau kat takbai. luar negara. amacam? setuju?

    Mr X: ada ka saya kata saya tak puas hati? kenapa sekarang baru nak ajak bercerita?... golok dan takbai...kahkahkahkah!!! ingat saya ni budak2 ka....

    BalasPadam
    Balasan
    1. golok dan takbai? disitula depa p amik minyak dagu...kan dah kantoi!

      Padam
    2. tu la bodoh namanya...org2 mcm ni la yg ahli silat cekak sayang sangat sekarang ni..

      Padam
  9. dlm dialog sebenar xde pn golok dgn takbai..wat cerita btoi iblih nie..

    BalasPadam
  10. konon nye ......
    kalu kat golok ke takbai ...........
    mati kira settle lah .....
    ha ha ha ha ha

    BalasPadam
  11. hoi en ateng!! jawablah!!
    ingat hebat sangat!!

    BalasPadam
  12. selagi maideen dan psscm tidak settlekan kes minyak dagu ni.. dengan tidak mengadakan tribunal terhadap ateng dan karim, maka ahli2 psscm terutama ahli2 wanita wajarlah bercuti buat sementara sehingga kes minyak dagu yg melibatkan dua orang ini selesai..

    satu lagi sebarkan cerita pencemaran minyak dagu kepada masyarakat supaya masyarakat sedar akan percanggahan psccm dengan matlamatnya iaitu membasmi tahyul dan khurafat..

    MINTA PSSCM BICARAKAN ATENG DAN KARIM....!!!!

    BalasPadam
  13. salam,
    berkenaan kes minyak dagu ni,ada saksi tak??boleh kami temui saksinya dulu.

    BalasPadam
  14. puak2 ni duk sembang ja ni.. ngaku org lama tp hapa pn x tau.. cerita ja lebat.. hahaha.. sian plak kt depa semua.. xdpt jd guru.. xdpt persatuan.. pastu duk sebar cerita2 rekaan.. kih kih kih.. kata la pa pn haih.. lg byk cerita ceria la sket.. he he he

    BalasPadam
    Balasan
    1. depa ni tak dak kerja lain dah,reka lah crita ja tau.
      hahahaha

      Padam
    2. kalau rekaan awat hangpa kalut?..

      Padam
    3. dia x kalut pn.. dia bgtau ja.. ang tu yg kalut.. jaja cerita bkn2.. hehehe.. kasik bukti la oii... mane minyak dagunya.. saksi mana? pi report polis.. kalau xdak tok sah cita lebat la haih.. hhehe..

      Padam
  15. dah takdak kerja lain,merapu ja lah depa2 ni..!!
    hangpa yg kalut duk reka benda yg tak dak..!!
    fitnah sana sini..!!
    minyak dagu lah apa lg lepaih ni tak tau lah..!!
    dah macam sampah dah aku tengok..!!
    serupa macam berok gila..!!

    BalasPadam