Isnin, 4 Julai 2011

PUNCAK KETUANAN KELING












































50 ulasan:

  1. gila babi dah ni

    BalasPadam
  2. kelakar gila... raja mandeliar tue..

    BalasPadam
  3. Dlm PSSCM, orang berketurunan india jadi guru dan menjadi kepala menerajui kita,
    diangkat oleh orang melayu sendiri..

    tak hairanlah besok2 negara kita MALAYSIA, orang berketurunan cina atau india atau sebaliknya.. yang diangkat oleh orang2 MELAYU sendiri..

    apa nak jadi umat cekak??
    apa nak jadi umat MELAYU??

    ~Alias Saidina Anas

    BalasPadam
  4. dah nak mampus rasanya si maideen... al kelinga

    BalasPadam
  5. MAHARAJA BANGSA KELAYU

    BalasPadam
  6. Salam...
    saudara-saudari sekalian..
    kalau tak tau pucuk pangkal jgn cerita..
    'FITNAH ITU LEBIH TERUK DARIPADA MEMBUNUH'
    kalau tak suka, jgn sebarkan benda yg xtau, jgn bt fitnah dan paling afdal.. diam. jgn bercerita...
    dok sibuk hal org, dok memaki org tu bagus sgt ka wahai tuan2? silalah pergi depan cermin, ckp benda tu.
    korang ni.. "IBARAT KENCING KAT DALAM TEMPURUNG, SULUH NAIK KE MUKA SENDIRI"
    Sekian..... *renung2kan. selamat beramal! =)

    BalasPadam
  7. ceritanya maideen mmg berniat nak jadi guru.. ini bukan fitnah tapi kenyataan... ni cerita pucuk pangkalnya.. hahahaha...

    BalasPadam
  8. Fitnah kepala hatuk ko... Ni bukan fitnahlah terang-terang, ko x nampak ke? Punah si Keling ni dah naik tocang..Ko ni baru ujud dalam PSSSCM mana tau semua ni.. Duk kena temberang sama si Keling tu aje...

    -PENYEMBELIH KELING-
    Belum ku dapat sembelih ko, nanti ku tenung dalam tenung marifat ku

    BalasPadam
  9. maideen tu mcm keling laaa...

    BalasPadam
  10. ALIAS SAIDINA ANAS 013909640020 Julai 2011 pada 8:17 PTG

    Woiii Tanpa Nama 8 Julai 2011 2:16 PM !!!!!!!

    Mu guna nama aku ALIAS SAIDINA ANAS.. Kalau berani guna nama sendiri la.. Dah la hina guru, pastu guna nama aku, apa barang?. Batu dah hilang ka?

    Mentang-mentangla aku tak bukak internet, senang-senang guna nama aku. Nasib baik kawan aku bagitau.


    Kalau tak puas hati dtg jumpa aku kat Food Court Gambang, Sebelah stesyen minyak BP.. Kalau aku takde ni no telefon aku 0139096400. Kalau anak jantan.....

    Mu ni apa ? IBLIS KA..... !

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku baru call mu. Call mu nak bg mu dgr aku gelakkan mu. Aku rasa mu ni mesti sekolah sampai P.M.R je & lepas tu mu kijo. Sekarang mu meniago tetapi dlm masa lapang menjadi 'hulubalang' pencak silat Melayu. Tetapi pekerjaan utama- jual kueh.. hulubalang aper ni? haha. Hulubalang kenalah gengster sikit- ni tak, jual kueh. Wahahahaha

      Padam
  11. hek eleh lias kongo ni..
    depan jer kata ikut datuk.. belakang datuk bukan main kutuk lagi..kata datuk buat rampasan kuasa ustaz ishak laa.. datuk tu bukan melayu laa.. dan macam2 lagi laaa..

    mu ni apa jenis orang lias oii.. lidah macam bewok.. depan cakap lain, belakang cakap lain.. apa barang.. potong la kote tu..

    mu jgn nk nafikan.. budak2 politek ade kabor kat aku..

    mu ingat lias kongo..

    BalasPadam
  12. apa-apa pun itu guru keling serupa kepala b*t*h...
    ha..ha..ha..

    BalasPadam
  13. saya budak politek kuantan.. menyanjung tinggi alias saidina anas yg anti keling..

    BalasPadam
  14. ALIAS SAIDINA ANAS YANG SEBENAR27 Julai 2011 pada 10:44 PTG

    layan orang bodo jadi bodo..layan orang gilo jadi gilo..layan orang tolol jadi tolol..

    BalasPadam
  15. kalu layang laih wak menatang mende??? otok macang keling.. sebak dok ikuk keling.. liah keling.. liah keling.. liah keling..

    BalasPadam
  16. depan cakap lain, belakang cakap lain .......... ha ha ha ha he he he he

    cube cek si Datuk tue, depan cakap cam ner ,,, ? belakang cakap cam ner ??????? ......

    Syahadah pung leh wat lagu tue, nok wat cam nooorr gi ?

    cubo mu tanyo dio hookk namo die sebenar nyo ? cubo lak mu minta ehsan nok tengok kad pengenale dio ........ padang muko mu .... baruuuu taaaahhhuuuuu !

    BalasPadam
  17. ALIAS SAIDINA ANAS TULEN4 Ogos 2011 pada 8:09 PG

    tak yah nak layan-layan...aku tak minta pun dilayan...
    yang penting aku nak bagitau yang aku ALIAS SAIDINA ANAS YANG TULEN bersama ALIAS CONGGO tak sanggup bergurukan GURU KELING yang syahadahnya jelas menyimpang dan juga dengan jelasnya telah menyebut ALLAH DAN RASUL MENYURUH KITA MENGIKUT GOLONGAN YANG BANYAK (BUKANNYA YANG BENAR)....

    BalasPadam
  18. kalau benar naper takut guna nama sendiri.....melayu memang penakut ker....???rasanya tak...korang jer kot....pandai jer ckp itu ini...salah orang tu lah.....guna nama org lain atau menyorokan nama tu...hahahhaha pejuang konon.....gebong

    BalasPadam
  19. syabas abang lias... kita lawan keling yg jadi kepala psscm sekarang nie.. iaitu maideen

    -, kuantan

    BalasPadam
  20. gebong....lu pun sama takut sebab tak pakai nama sendiri. 2x5 saja. anak buah kelinglah katakan...

    BalasPadam
  21. gebong tu nama panggilan akula.....org kenal punyer....aku tak suka takut2 ni dan bukan jenis nak mengata tapi pakai topeng...hahahahahah...kalau kita guna nama org....org tu yg akn tanggung jika berlaku apa2....tak berlaku takperla....bakper kita hok nama melayu ni jadi gitu...dspst projek ..ALIBABA....nak mengata pun pakai ALIBABA gak....sama macam makan babi yang disembelih jer....

    BalasPadam
  22. ayam di sembelih tapi tak sebut nama tuhan.. samalah mcm makan bangkai...

    BalasPadam
  23. gebong,rindu tekpi mung..hehehe

    ramai doh ahli2 dok g cawangan pahang nung.. yg tinggal budok2 baru kene pusing pale ngan usop ,sokong keling jd kepale..tak dok otok ke ape!
    dulu lg usop gok cakap tok leh ade 2guru dlm 1 mase,Pak ak tu guru seumur hidup,mcm2 lah..banyok doh konfius ngan usop ni!

    usop,sory ar ramai org konfius ngan mung doh.
    sekor2 aku jupe,tau doh pasal ape tok g tg api tu.tp ade gok yg dtg jenguk mung wlau tok trime maiden.mung bigboss pahang sop,rmai org respect mung.bukan aku nk musuh ngan mung cume aku tok leh trime abg maiden!!abg jak crite mcm2 ke aku, ajk cwgn tgelam timbul,ade yg tgelam trus.aku jupe doh set2 ni usop.tau doh.ade sorang ni Pak ak doh pesan siang2 lg.sbb tu tak heran bila Pak ak suruh ahli2 kuantan ikut dato.sikit pun aku tok pelik sop!

    majlih Pak ak kt cawangan sekitar thn 2007 dulu,Pak ak ckp 1 benda kat aku.aku pegang sampai skrg usop!bila aku tnye saing2 hok duk dlm majlih tu,tak dok org dgr bende yg aku dgr dr Pak ak, mung faham dok.aku nok cite pun susoh.Pak ak mmg sbenor guru sop.
    benda yg Pak ak ckp tu memang btul2 jadi usop, sbb tu aku dok trime abg maiden.bukan pasal aku benci abg maiden,mung jgn saloh paham.!

    aku tak nok baloh ngan ahli2 kite,ngan jep teksi pun aku doh bual pasal bende ni.Jep pun ade sbb sndiri pasal pe dia ikut abg maiden.aku paham sebab die tu..semoge pulang pulih sperti sidia kala..

    bereh.

    ~yang merindui suara Pak ak

    BalasPadam
  24. “Akhir kata..bahasa anda yang kasar dan kesat tidak menggambarkan seorang ahli silat cekak. Sepengetahuan saya, Ustaz Hanafi tak ajar muridnya berbahasa kasar kan?”

    BalasPadam
  25. kpd ~yang merindui suara Pak ak..

    mu cakap bahse mende ni??dok pahang aku!!
    heheheee

    -anok buoh aboh

    BalasPadam
  26. Syabas ahli2 silat cekak malaysia di negeri Pahang Darul Makmur.Itu tandanya anda2 mempunyai pendirian tersendiri.

    Kepada En Alias Saidina Anas,tahniah buat anda juga.Kita pernah jumpa di jalan Kent suatu ketika dahulu.Anda seorang tester yang hebat.

    BalasPadam
  27. Oiiii puak2 kurang ajaq, hampa ingat selama ni Pak Ak harta persatuan ke? Hampa simpan orang tua macam barang khazanah lepas tu hampa dok jaja kat orang bahawa Pak Ak bersama hampa.....

    Apa tak kurang ajaqnya.... buat sambutan Majlis Hari Raya kat rumah Pak Ak, buat jemputan main boh gambaq Pak AK!!!!

    Bila masa Pak Ak setuju dengan hampa suruh buat majlis raya kat rumah dia ni?
    Dulu ada Mak Tam... bolehlah kita kata Mak Tam setuju... la depa guna Intan pulak ka? ka depa pergunakan PAK AK selagi Pak Ak bernyawa?

    Inilah puak kurang ajaq!!!!! macam tu lah juga depa jual jam rolex Pak Ak semasa Pak Ak sakit dan tak mampu berkata apa2.....

    Orang hidup depa buat macam patung tak bernyawa......

    Dulu depa sembah macam tok peh kong.... Di muliakan tetapi sekarang gelaran YM telah tergugur dari Tn Hj Ishak Itam............... seolah YM Tn Hj Ishak Itam telah pun mati!!!!!!!!

    Rupa2nya panggilan YM tu pasai jawatan rupanya!!!!!!

    Memang KURANG AJAQ!!!!!!!!

    -Di copy dari Blog sapahabaq

    BalasPadam
  28. Abg lias apa ni??

    dulu cakap lain,skang cakap lain..!!Abg Jep crita lain,Abg Lias pulak lain.!
    Kehadiran kami2 ke kedai Abg Lias untuk mncari kebenaran.Bukan bermusuh sebagai tujuan.

    -Ahli PSSCMUMP-

    BalasPadam
  29. abg lias...
    saya ni dulu belajor politek kuantan..
    bila saya dapat tahu abg maideen jadi guru ganti pak ak .. saya tepon abg lias..
    saya tanya abg lias.. "MACAM MANA CITER ABG MAIDEEN JADI GURU...??? jawapan abg lias kat saya sungguh dangkal .. kata abg lias "PAK AK DAH SERAH KAT ABG MAIDEEN.. KITA TAK PAYAH PERTIKAI.. KITA IKUT SAJA..AJK PUSAT DAH SETUJU DAH DAN BOLEH TERIMA ABG MAIDEEN, KITA IKUT JER"

    jawapan abg lias buat saya terkejut.. saya ingat ke abg lias pegang prinsip satu guru satu masa, tak boleh ada dua atau tiga pun.. rupa2nya prinsip tu abg lias dah tukor.. saya sebagai ahli biasa hilang respek kat abg lias.. saya ada citer kat member2 saya pasal kes ni.. member2 pakat kata abg lias macam keling & padan dah dia ikut abg maideen.. keling sama keling...

    "PAK AK DAH SERAH KAT ABG MAIDEEN.. KITA TAK PAYAH PERTIKAI.. KITA IKUT SAJA..AJK PUSAT DAH SETUJU DAH DAN BOLEH TERIMA ABG MAIDEEN, KITA IKUT JER

    soalan saya ke abg lias.. bila pak ak serah ke abg maideen? kalu serah, pak ak jadi mende??? mantan guru ke? mana ada perkataan mantan guru? saya pertikai status abg maideen, dia kang keling & bukan orang melayu pun. saya pernah gi rumah abg maideen masa majlis hari raya hak lepas2, saya tengok ramai anak keling, ibu keling dan bapak keling dlm rumah dia.. siap pakai sari lagi.. abg lias kata ajk pusat semua terima tp saya tengok hok terima abg maideen semua kaki bodek dia..

    jawapan abg lias masa cakap ngan saya dalam tepon sungguh saya tak boleh terima.. saya harap abg lias boleh jawab pendirian abg lias yg berubah iaitu tak boleh ada 2 atau 3 atau lebih satu masa & abg lias kena jawab bakpe orang keling (abg maideen) boleh jadi guru silat padahal silat adalah hak bangsa kita orang melayu..

    kebenaran di cari. Bukan bermusuh sebagai tujuan.
    -bekas ahli PSSCM POLISAS, kuantan.

    BalasPadam
  30. perghh,lias..

    aku ingat mu bute internet,haha..
    Lias,aku dgr mung bodek Dato Maideeng pasal nok kan parang lading!yer ke??aku tau ah mung lias konggooo..mung takyoh nok nawok ahh...lame aku dok jupe mu lias konggoo,,aku dengar mung doh jual teksi bukok kedai baruu kat gambang..mane se kedai mung?? pening pale aku dgn mung ni lias,kejap ikut Ustaz, pastu lawan Dato pulok...macam keling la mu cakap.!!!

    ade mase aku turun kuantan k..

    BalasPadam
  31. mu orang ni bodo khianat kat Dato buat mende???
    tak dok faedah pong!!!
    base bodo mu orang ni!!!

    BalasPadam
  32. lias dah jadi keling doh..
    bodo la lias tuh.. dok isap maideen sokmo..

    BalasPadam
  33. lias tonggeng maideng keling hayunnn....
    meme dohh, lias dah kene batang b*t*h maideng keling pariaDog!!!

    _ex pakne Raof_

    BalasPadam
  34. jam rolex..? tu mail anko ym ustaz hok jual.. sebuk nok harte jek.. pastu kene gune plok dgn geng2 'kerajaan langit'..

    doh bakpe seme2 dok ngate ke lias? nyaknye ah ke die.. sampa ke usop png mu org ngate.. jumpe depang dok berani... huduh la blake2...

    BalasPadam
  35. sharil hilang dgn alasan yg cantik..
    kama pungg..
    bakhtiar pung...
    tenggelang timbul blake...
    ahh,tak kan aku nok sebut sekor2..

    set2 nak angkat ustaz mustapa jadi guru utama...
    ramai pelakon dekpung!!

    amaran buat yus,mu duk cawangan molek2 sikitlah!!aku tahu mu ngan lias tak ngam pasal pe!!tok soh cari penyakitlah nok hasut sana sini..

    base bodo blake,huduh la blake2!!

    BalasPadam
  36. JADI KE NOK AMBIK USTAZ MUSTAPHA JADI GURU UTAMA???

    BalasPadam
  37. daripada aku jadi khadam maideng baik aku ikut Ustaz Mustappa...!!!

    ~saing lan hayyatt

    BalasPadam
  38. hidup ustaz mus... bila ustaz mus nak jadi guru??????

    BalasPadam
  39. USTAZ MUS TU USTAZ MUSANG BERBULU AYAM..

    DALAM DIAM2 NAK JADI GURU..

    BENGONG BETUL SAPE YG NAK ANGKAT SI MUSANG PENCEN TU JADI GURU!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. ustaz mus tu hang cakap musang berbulu ayam?...hang ni mesti hebatkan...pi la try ngan dia...mane tau da lame xkena balun...ko dok senyap lagi bagus la wei....dari KHAI PSSCM PSA 2006-2008

      Padam
    2. KHAI DAMBAAN PILU USTAZ MUSANG???
      AWWWWWWWWWWWWWWWW.....
      GELINYEE AKU....
      DALAM DIAM2 KO JD MACAI USTAZ MUS MUSANG KO YER...
      PENYAKIT MUSANG SUDA BERJANGKIT SUDA....!!!!!!

      Padam
  40. mmg ustaz mus layak jadi guru kalau banding ngan keling paria tuh..

    dah tipu nama.. nama asai saithu maideen anak lelaki katarisha.. alih2 jadi maideen bin kadir shah..

    tipu tu...!!!

    keling paria tu pun ckp dia anak angkat ustaz hanafi.. padahal orang lain yg sebenarnya anak angkat ustaz hanafi.. takkan la ustaz hanafi nak amik keling paria jadi anak angkat dia.. apa standard ustaz hanafi nak ambik keling??

    maideen tipu lagi..

    pas ni maideen dakwa dia jadi khadam ustaz hanafi... bila masa ustaz hanafi lantik dia jadi khadam???

    maideen tipu lagi dan mengkhadamkan anak2 melayu dalam psscm..

    maideen cakap pak ak serah jawatan guru kepada dia.. siap berlakon serah lading, tengkolok..

    maideen tipu lagi...

    MAIDEEN kata dia melayu.. padahal mak bapak dia pun keling.. bila masa dia ada darah melayu?? setakat ader baju melayu berpsang2 dan ader kedai jual melayu tu belum boleh menjadikan maideen seorang melayu.. ini lah penipuan maideen yg paling besar!!!! keling tipu melayu..

    keling ni tak boleh bagi lebih kat dia.. sebab mudah naik toncang..

    KESIMPULANNYA MAIDEEN PARIA ADALAH PENIPU DAN PERAMPAS JAWATAN GURU DENGAN HANYA BERSANDARKAN PANGKAT DAN WANG RINGGIT YG TUHAN BAGI KAT DIA..

    BalasPadam
    Balasan
    1. BROO,LA NI SUSAH NAK PCAYA ORG MELAYU BERJIWA MELAYU!!MACAM KO,HAHAHAAA...
      ADA HIKMAH KENAPA ORG MCM DATO MAIDEEN TU JADI PEMIMPIN ORG MELAYU...
      DIA BUKAN PERAMPAS BRO TETAPI KURNIAAN TUHAN...

      Padam
  41. USTAT MUS DOK USTAT MUS!!
    KALU KIANAT DATO AKU TANG BELAKE!!!

    Dari Alias Kuantan

    BalasPadam
    Balasan
    1. kesian abg alias dipinggirkan.

      Padam
  42. alaa lias,aku tahulah mu niage pong maideeng bagi modal!!!!
    butohlah mung lias woii!!!

    BalasPadam
  43. sapa melalak begitu kuat sangat, kalu jantan jemput datang tanjung api...jangan tahu burukkan nama orang yang tidak bersalah saja...nanti itu roh xsempat naik langit maa...... kikki KANCIL PUTIH BONET HITAM

    BalasPadam
  44. Ketika aku baru memegang penis Willy, tiba-tiba suamiku mengangsurkan setengah gelas white wine ke dekat mulutku sambil berkata, “Minumlah dulu, biar jangan canggung-canggung.”

    Aku merasa tawaran suamiku datang pada saat yang tepat. Karena aku benar-benar canggung dalam suasana seperti ini. Maka tanpa banyak pikir lagi kureguk wine itu sampai habis. Dan aku tahu wine itu dibekal dari rumah tadi, untuk mengusir hawa dingin katanya. Tapi aku tak menyangka wine yang diberikan padaku barusan jauh lebih keras dari biasanya. Sehingga aku merasa langsung “naik”.

    Dan aku tidak tahu bagaimana mulainya. Tahu-tahu batang kemaluan perkasa itu sudah berada di dalam mulutku. Sesak sekali rasanya, karena ukurannya jauh lebih edan daripada penis suamiku.

    Aku juga tidak tahu bagaimana mulainya, tahu-tahu aku merasa vaginaku sedang dijilati dan diisap-isap oleh Willy. Berarti aku dan Willy sedang di dalam posisi 69 ! Ooooh...ini terlalu syur dan nikmat. Tapi aku terpaksa menahan rintihanku, karena mulutku sedang menyelomoti penis Willy. Lagian aku masih sadar bahwa suamiku ada di dekatku. Mungkin dia sedang mengamati semuanya ini, yang katanya bisa menjadi obat pembangkit gairahnya.

    Tapi aku semakin syur...semakin lama semakin lupa daratan....oooh...ini jelas mulai mau orgasme ....orgasme pertama akibat jilatan lelaki yang bukan suamiku !

    Kucapai puncak kenikmatan ini. Orgasme yang aduhai ini...oooh...kenapa rasanya jauh lebih nikmat daripada biasanya?

    Manakala aku sedang menghayati kenikmatan yang baru saja kucapai, tahu-tahu Willy sudah berada di atas tubuhku dengan batang kemaluan yang sudah ditempelkan di mulut vaginaku.

    Aku memang ingin, ingin sekali merasakan digasak oleh batang kemaluan perkasa itu. Tapi aku merasa harus minta izin kepada suamiku. Aku menoleh padanya, "Mas...." kataku dengan pandangan bergoyang, hanya itu yang mampu kuucapkan. Namun tampaknya suamiku mengerti bahwa aku minta izin untuk bersenggama yang sebenarnya. Ia malah memegang pergelangan tanganku sambil mengangguk dengan senyum. Dan berkata, “Ayo lakukanlah…jangan canggung ya. Semua ini memang keinginan aku dan Willy.”

    Lalu secara spontan saja kakiku merenggang lebar, seolah mempersilakan batang kemaluan Willy memasuki tubuhku. Dan oooh...aku benar-benar merasakan penis aduhai itu membenam sedikit demi sedikit ke dalam liang vaginaku yang baru saja mencapai orgasme tadi. Ini untuk yang pertama kalinya liang vaginaku dimasuki penis yang bukan milik suamiku!

    BalasPadam