Isnin, 18 April 2011

GELINYA... BILA MELAYU MENCIUM TANGAN KELING...

49 ulasan:

  1. inilah dia melayu bangsat...

    BalasPadam
  2. betul, tersangatlah bangsatnya!

    BalasPadam
  3. serba serbi nak kuning saja lagaknya dlm apa jua majlis..masalahnya tak masuk cutting..lebih mcm dibuat-buat saja..geli siottt...

    BalasPadam
  4. telah terjadi sejarah melayu dulu.. melayu jilat bangsa asing .. masa tu melayu khianat melayu.. sampai dijajah..

    kini berlaku dalam pentadbiran bila bangsa asing iaitu maideen menjajah PSSCM..
    kerana.. adanya penjilat seperti gambar di atas..
    inilah dia melayu bangsat.. pengkhianat bangsa melayu..

    ingat pesan almarhum..
    "Mata kapak yang dibuat daripada besi tidak boleh memotong kayu, tetapi kayu juga yang boleh memotong kayu kerana mata kapak tanpa kayunya tidak boleh memotong"


    oii bro dlm gambo tu.. (saitu zaim a/l balliah katarisa).. kembalilah ke pangkal jalan...

    BalasPadam
  5. Saper nama pantat tu yea???? dia ada FB x???

    BalasPadam
  6. mohd zaim b. balliah.. budak kelas au4.. lahir pada 18 februari 1988..
    ic no. 880218-XX-XXXX
    alamat terakhir :no 113, blok 4, jalan Au3/10,

    BalasPadam
  7. si pantat ni ader FB
    Mohd ZAim
    facebook.com/selendang.sme

    BalasPadam
  8. wahai pantat2 sekelian....

    inilah org yang kenang jasa..... pegang pantang larang silat cekak....

    bukan macam korang semua.... dah pandai atas asuhan silat cekak ..... dah jadi sombong...

    dasar pantat busukkkkk

    BalasPadam
  9. sombong tak sombong..
    pantat kan best...

    BalasPadam
  10. HaPaBoDo....

    pasai apa 'pantat' jgn marah sgt sapai sebut benda sedap tu, bersabar skit dlm penulisan tu halu hampa tu melayu bkn 'melayu lebih melayu'

    BalasPadam
  11. pantat tu aper ekkk???

    BalasPadam
  12. bahasa melambangkan bangsa

    BalasPadam
  13. budak yg cium tangan maideen tu tokey baja..
    sapa nk baja bolehlah carik dia..

    BalasPadam
  14. Mohd Zaim Bin Balliah1 Mei 2011 pada 11:37 PTG

    Terima kasih diatas keprihatinan saudara2 semua..Maka, telah gah nama saya di persada Silat Cekak Malaysia. Saya anak baru belajar dan tidak mintak perhatian, akan tetapi tetap menjadi sanjungan ramai. Terima kasih sekali lagi kerana meminati saya. Walau bagaimanapun, saya bersyukur Silat Cekak Malaysia terus berkembang di bawah kepimpinan YM Guru Utama Datuk Hj Maideen Bin Kadir Shah.

    BalasPadam
  15. sapa minat hang.. tapi aku terkilan kerna ader kerna ader anak melayu yg sanggup jadi barua bangsa asing hingga sanggup memcium tangan keling...

    berundurlah kamu sebelum kamu menjadi melayu bangsat..

    BalasPadam
  16. anak murid pak ak4 Mei 2011 pada 4:33 PG

    sah bodoh budak ni...

    tak sedar diri, pakai bahasa buruk, gelar org anjing dan macam2, berbangga pulak tu.

    BalasPadam
  17. salam,

    ketahui lah oleh anda semua, sesungguhnye datuk itu adalah idola bagi mereka yg sedang menjana ekonomi dan perniagaan .

    kalu nak tumpang sekaki, jek lah datuk tu .... kot kot ade pening, die bagi lah projek kot ....

    BalasPadam
  18. Mohd Zaim Bin Balliah5 Mei 2011 pada 1:32 PG

    Macam mana tak dikatakan peminat saya, semua hal peribadi saya diambil berat...paparazi sentiasa mengikuti perkembangan saya...rasa cam terkenal plak...mmg patut saya bangga diri...
    Ade tak sesapa yang kenal korang ??
    Mengikuti perkembangan korang ?? tak de kan !!!
    Datuk bukan sekadar idola semata-mata malah menjadi tempat rujukan, beliau adalah YM Guru Utama Persatuan Seni Silat Cekak Malaysia dewasa ini.
    Terima kasih semua....

    BalasPadam
  19. BANGGA TAK KENA TEMPAT...PERANGAI ORG BODOH!

    BalasPadam
  20. Mohd Zaim Bin Balliah6 Mei 2011 pada 7:06 PTG

    Terima kasih semua, saya mmg org bodoh je..sesuai lah belajar Silat Cekak Malaysia di bawah kepimpinan YM Guru Utama Dan Presiden Persatuan Seni Silat Cekak Malaysia iaitu YM Datuk Dr Hj Maideen Bin Kadir Shah...tak pandai mcm awak2 semua...Awak semua orang2 yang pandai2 belaka...

    BalasPadam
  21. zaim balliah..

    bila maideen dapat Dr. nii???
    nama guru ko tu saithu maideen a/l katarisha.. dapat bin pun ustaz hanafi yg usahakan..
    tak caya ko tengok ic dia.. tok guru ko maideen tue penipu.. nama ic lain.. nama kat luar lain..

    maideen penipu.. tiada sifat siddiq..

    BalasPadam
  22. mohd zaim...

    mcm mana dengan amanat Almarhum Ustaz Hanafi dan YM Tn Hj Ishak Itam..

    "Maideen tak boleh jadi guru...."

    BalasPadam
  23. Mohd Zaim Bin Balliah9 Mei 2011 pada 12:16 PG

    Dah lama tak g majlis lah tu sampai tak tau..
    Dah Ustaz Hanafi yang usahakan supaya nama Datuk.......(sniri mau ingat lah !!!)
    Siapa yang rasa tertipu tuh...(tipah tertipoooo bang)
    Itu bukan amanat, amanat tu hape ???
    YM Tuan Hj Ishak Itam sndiri yang sOh ikut Datuk, amanat ape lagi yang korang nak ???
    Sila rujuk CD Penyambung Amanah 2010 - ulasan Allahyarhamah Mak Tam.
    Terima Kasiihhhhhhh !!!!!!

    BalasPadam
  24. mohd zaim..

    apa kenapa maideen tak pakai nama dalam ic dia..??

    terima kasih...

    BalasPadam
  25. maideen dpt Dr....kihkihkih....

    BalasPadam
  26. dengan nama Allah Yang Maha Pengasih, lagi Maha Penyayang...

    kalau anda semua benar2 pejuang agama islam, demi Allah semata2,,,selepas anda membaca ayat ini..dengan izin Allah, anda akan menjaga bahasa anda, tidak lagi mencaci hina dan memaki sesama manusia, kerana dilarang didalam agama Islam...

    ayat-ayat anda selepas ini akan mencerminkan perjuangan anda..adakah kerana nafsu, yang ditunggangi syaitan,,,atau kerana Allah,,,,adakah anda takut dengan balasan Allah atau tidak...

    assalam

    BalasPadam
  27. Kau mmg pantat dan babi ar Zaim... Kau ni anak Haram Maiden Keling tu Ker??? coz setau aku Keling tu x der anak... Sahler kau anak Haram diakan Zaim??? jawab Zaim jgn x jawab... Keling tu dapat Dr??? ok ar blh panggey Dr Keling or "Dr Pandey Kutty" Hahahahaha....

    BalasPadam
  28. kesian zaim... akibat kejahilan kerana tidak dapat membezakan yg hak dgn yang bathil.. dirinya terus di maki2... sabar ler zaim..

    jutaan simpati atas kejahilan saudara dan tidak salah ibu kamu ZAIM yg mengandungkan kamu..

    kamu seorang insan yg baik dan berhati mulia.. ttp perkara ini terjadi akibat kejahilan zaim sendiri..

    BalasPadam
  29. Dia tak tau. Tugas kita untuk bagi tau. Tapi apa yg kita nak bagi tau ye?

    BalasPadam
  30. bagitau kat budak zaim tu yang maideen tu bukannya melayu.. maideen adalah bangsa keling pariadog..

    kalau si zaim tu x reti2 jugak maknanya mmg sah si zaim ni banggang punya orang...

    BalasPadam
  31. Tu macam kat rumah Pak Ak kat BM.. sah tak tau adat dan banggang betul. Zaim... ko tu dah lupa diri.. ayuh la kembali ke pangkal jalan... Maiden tu bukan Guru, nak buat apa ko cium tangan dia. Dia tu pengkhianat, sanggup ko cium tangan Pengkhianat... Pengkhianat bangsa kita.

    Kalau ko x insaf juga, aku sembelih ko.

    APA MACAM YANG LAIN, SETUJU KE?

    -PENYEMBELIH LEMBU-

    BalasPadam
  32. salam takziah kpd seluruh ahli silat cekak kerana kehancuran seni silat yg hebat kini menuju kehancuran....

    selamat berniaga silat ini kepada seluruh bangsa melayu :)

    BalasPadam
  33. -penyembelih lembu-
    jangan lupa ajak aku k... Aku pun nk join gak kasik settle si pantat niiii

    BalasPadam
  34. mana budak zaim nii??? x jawab pun.. nampak sangat perangai pengecut macam paria...

    BalasPadam
  35. Mohd Zaim Bin Balliah27 Mei 2011 pada 1:14 PG

    SALAM Peminat2 semua.....maaf kerana lama tak chatting...bz sket skang ni sbb bisnes tgh massyuuuukkkk....
    Apa yang tak puas hati sangat...dah Datuk tu Guru aku, kenalah cium tangan die..
    Sapa yang pengecut skang nih, nama pun 'tanpa nama', BAPAK kau tak bagi nama ke ?? kesiiiaaannnn.....atau pun nama yang BAPAK kau bagi tu tak sesuai dengan kau...
    Kalau nak sembelih aku, datang lah kelas AU4...hari2 aku kt situ...(dah masuk kursus sembelih ke blum??)
    ok lah, nak berehat lah plak...letih sket arini...
    Terima kassiiihhhh !!!!

    BalasPadam
  36. oooii zaim ... ko bisness baja ke??
    bagi aku baja taik maideen tu..
    maideen tu guru ko.. ko ni biar betul..???
    aku tak sangka lahirnya seorang melayu bangsat macam ko ni... ko ni sememangnya pengkhianat bangsa, agama dan negara.. pasal ko mengangkat bangsa keling menjadi tuan kepada tanah melayu. budaya melayu iaitu silat cekak dan negara malaysia.. sebab ko x tau apa yg besar dan apa yg kecik..

    kalau ko nak tau apa yg besar dan apa yg kecik.. ko tanyalah maideen keling pariadog tu...

    aku berasa kecewa kerana lahirnya melayu bangsat mcm ko niii... bangsat!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  37. aku mana minat melayu paria cam hang.. sori beb!!!

    BalasPadam
  38. si zaim dh takut nak komen... psai di cop MELAYU BANGSAT... bukan salah mak dia mengandung..

    BalasPadam
  39. Salam Saudara Azim,

    Saya rasa tak perlu la kita nak layan semua ulasan2 di sini...sebab diorang ni semua hanya berani cakap kat dalam ni je...mane ade berani nak cakap depan2...

    tambahan lagi, semua mangkuk2 ni takde keje nak buat..sebab tu boleh kata 24jam je asyik bagi komen kat sini..tak tau la anak bini kat umah makan ape..

    BalasPadam
  40. kpd ahmad (fuad @ bastian.. kembar au3) yg banggang..
    si melayu bangsat tu namanya zaim laaa.. bukannya zaim..
    kalu si zaim tu tak layan maknanya dia seorang yg bacul..
    kalu dia nak try kat luar pun boleh.. kecik jer aku tengok budak zaim nii..
    nak cakap depan2??? mcm mana??? ko nak aku pi unah dia ker??? setakat au3 tu dlm tgn aku jer..

    semua orang ader kerja.. yg takde kerja hang lah ahmad (fuad @ bastian).. sebab hang kan maideen punya jin..

    anak bini??? sori aku belum kawin... hahahaha

    BalasPadam
  41. pembetulan .. nama melayu bangsat ni zaim dan bukannya AZIM

    BalasPadam
  42. b0doh betul laa k0 nie rais...
    aku xder k0men aper2 n malas nk amek taw psl k0rg k0wt.. xpayah nk babitkn aku laa dlm k0rg nyer p'bincangan nie.. k0rg bkn nyer penting p0wn utk aku.. aku harap pas nie k0 xyah menti0n2 name aku ekk.. nk ckp t0o pastikn betul2.. jgn maen tabur jerk.. ckp bnda baek xper arr gak.. beng0ng.. nate beruk.. sumbat...

    empunya diri AHMAD BASTIAN

    BalasPadam
  43. ahmad bastian saudara kembara kembar ahmad fuad dah melatah.. kamu berjaga2 sikit rais!!! ahmad bastian tu anak buah ziad tau.. dan ziad sekarang dah ader lading kurniaan saithu maideen.. awas kamu rais!!!

    BalasPadam
  44. ahmad oh ahmad.. mana fuad saudara kembar kamu???
    dia x tolong kah???

    BalasPadam
  45. kepada ahmad bastian & ahmad fuad..

    jawapan aku kepada ko...

    ADA AKU KESAH????
    HEHEHEHE..
    BODOH LA BUDAK2 KELAS AU3 BAWAH KENDALIAN ZIAD ..

    BalasPadam
  46. budak2 bawah kendalian ziad bukan AU3... Au4 ler... termasuklah zaim anak arwah balliah tuuu

    BalasPadam
  47. Hang ni bodoh lah Zaim... ko biar betul, ko berguru dengan sapa ni? Dgn pak Ak, skrg ni bila si Keling tu mengangkat dirinya ko mengaku dia guru... bodoh lah ko ni... Sapa nak ikut aku sembelih dia, jom. Kalau takat sembelih ko x payah kursus. Ko ingat aku ni mcm ko ke, nak test org, nak demo, nak bg penerangan semua kena kursus. Sah ko bodoh lah dan patut disembelih.

    Jom, sapa nak sembelih ikut aku... bagi nama..

    -PENYEMBELIH LEMBU-

    BalasPadam
  48. kepada penyembelih lembu..
    zaim adalah anak murid kesayangan si keling ni dan adik angkat si ziad bahlul..
    kalau ko berani pi cari zi zaim nii..

    BalasPadam
  49. Aku tak takut pada yang batil... Yang hak tetap hak. ang batil tetap batil. Berani kerana benar, takut kerana salah.

    -PENYEMBELIH LEMBU-
    Tiada pernah ku salah semebelih siapa yang patut disembelih

    BalasPadam